BUMS I SÄNGS

Aoo trött ja? OOJA!

nyss hem kommen från jobbet, tog med mig ida och alma förut och for på ica maxi och handlade åt micke, sen for jag på jobbet och gick en promenad direkt med dom 2 + Chicko, var sviiiiiinhallt, holymoly allstå det var fan ett under att ja inte halkade.
Eh sen utfodrade jag alla och sen gick jag ut med resten av alla proppar.
Ett annat under var att ja inte halkade när jag var ute med Ville (storgolden som draaaaaaaar som zzatan)
Bra balans vad vet ja!

Och fan va ja var poppis, haha båda anna, andre och mamma ringde mig under 10min, du sällan det äns ringer 3 olika personer till mig per dag ;-) höhö.
Var iaf klar vid halv nio sa godnatt till alla sen åkte jag och hämtade mamma på jobbet och nu är jag hemma.
Är helt slut, skulle ha duscha.. och det skulle ja igår med, näe allstå ja måste fan duscha innan ja lägger mig, inte skjuta upp de en dag till nathalie! icke sa nicke.

föresten, imorgon börjar sommartiiiid wihoo!
Nejmen nu ska jag dra mig, ska försöka komma o säng så snabbt ja kan, helt slut i kroppen och ska upp åtta imorgon så, tack gode gud att vi har påsklov snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0