ELLER SÅ INGEN

..skola!

Fixade mig och allting och tog bussen ner till stan, träffade linnea och surrade med henne, (vi ska åka samtidigt till alanya, + samma hotell, feeeeeeett roligt :D:D)
Sen kommer ja in i klassrummet, surrar med sanna och dom, och vad säger dom då? JO att vi inte har nå lektioner, för vi ska egentligen ha valbart men de börjar inte förns efter påsk, allstå SÄLLAN john bauer inte ha nån jävla information för fem öre, såhär äre JÄMT
Så gick in till anna och sa åt na och lägga ut ett jävla schema på fronter så man inte kommer i önödan imorgon med... Men då ska vi tydligen ha estetsk verksamhet... det låter inge kul.
Sen gick jag till päran och tog 2 papper om ansökan till ledighet.
Gick på stan sen i min ensamhet, köpte massa ringar och en tröja som ja inte vet jag om jag tycker om eller inte.. somrig ären dock!
Hittade även ett par skor som jag ville ha, dock fanns inte min storlek men fanns i birsta, så ska ut dit imorgon och kolla med mammsen för vi ska endå ut och glida imorgon så, lika brare ;)

tjaa.. nu vet jag inte vad jag ska göra, eller JO! jag ska toppa håret mitt kom ja på, det måstes göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0