EVERY MOMENT SPEND WITH YOU IS A MOMENT A TREASURE

For med mysis till vetrinären runt ett, hon hade analsäcksinflammation, och det var inte lite heller! Svart och tjockt.. Men hon var superduktig som alltid, stog bara stilla :) älsklingsmysis!
For hem till ante sen, klippte klor och gjorde ren hennes öron då hon hade öroninflammtion igen.

Sen skjussade micke mig till stallet, surrade med linn, mockade, borstade av kilo aav hår från kaggson, sen kom Elin, tog en promenad till kliniken. Fick vänta en halvtimme innan vi fick komma in,
och det var illa.. Elin fick trava med han och hon sa direkt att det såg inget bra ut :/
Såg lika illa ut som förra gången, allstå hade inte medicinen gjort någon verkan.

Usch det var så heeeeeeemskt, jag grina, elin grina, kaggson förstog ingenting, min fina bäbis :(
Promenaderade hemåt i tystnad, och släppte in han i boxen stog säkert en kvart utanför och bara kollade på han
när han åt sitt hö, han såg så fridfull ut, verkade inte ha ont...
Det kommer vara det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv, säga hejdå till kaggson...

Är iaf hemma nu, tagit en låång dusch, smörjt in mig, rakat benen, gjort hårinpackning, hett på brun utan sol och all, det var skönt
Har gråtit i flera timmar så är helt slö i hela kroppen, ligger och kollar på en film och ska snart sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0