FILM


sämsta filmen jag sett på lääääänge, men hade ju sett ettan så var ju tvungen och se tvåan
riktigt riktigt dålig!!

iaf så for jag till tandläkaren och tog avtryck o blabla, ska sit på fredag och sätta in den igen
For till skolan sen, mötte upp carro och rökte och lämnade igen hennes laddare, sen jobbade jag och linnea med vårt media arbete, det är snart klart :) men har på fredag på oss oxå så.
Sen kom cattsii där på slutet, drog hem vid halv tre.. Eller gick och tränaade rättare sag.
Gick gaaaaaaanska tungt då jag är sjuk, men utförde allt iaf :)

sen kom mamma och hämtade mig och nu ligger ja i sängen och ser denna värdelösa film
idag blire inget mer, ska bara dö i sängen, får se om jag orkar med skolan imorgon...

Annars då? tror jag serioöst nyst 200gånger dag...

sen vart jag ASSUGEN  på tacos.. jag som aldrig är sugen på mat...
åååhhh om nån vill så äre bara komma hit med en taco till mig :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0