FREDAG&LÖRDAG

Igår efter skolan for jag och tränade med pappsen en snabbis sen for vi hem till berit och jag badade där, svinskönt.
Sen åt vi ris och kyckliggryta och sen fick jag åka med stina till carro.
Där tog vi hennes pappas bil till birsta, var på skopunkten och carro köpte tre skor sen på birsta och jag köpte cigg och en partyklänning till kvällen.
For sen hem till carro igen och bytte bil, sen hem till mig och var här runt halv 9.
Då började vi dricka och fixa oss sen kom isaac och hämtade oss runt 12, for på stan då på en lokalfest..
Kände inte en jävel typ så var inte så jättekul :p o var inge full heller...
Sen gick vi på stads, kom in gratis, wihooo :) thank ya carroow.

Väl där så träffade ja fredde och gänget som ja inte träffat på eeeeevigheter, det var roligt faktiskt..
och fredde är jämt så snäll när han är full, fick typ 5446komplimanger...he-he

Gick därifrån vid halv 4.. Kom hem och somnade direkt..

Vaknade 11 idag, for och hämtade linn och vi for ut till sörförs till lina och red hennes 2 hästar, stina och molly.
Dom har stått sen i måndags så trodde dom skulle vara galna, men dom skötte sig faktiskt :)
Jag red molly och linn stina.. Red till ridhuset och trimmade dom, travade och galopperade i nästan en timme, det var nog bra för dom och göra av med lite energi.
Sen bytte vi där och jag red stina lite med sen red jag henne hem med:)
Hoppade av hälften av vägen hem och promenerade, såå fint väder.
Skjussade hem linn och sen for jag och tränade och sen for jag hem och duschade och hämtade carro.

For och tog ut pengar och hämtade cigg i bosvedjan och nu är vi hos mig=)
Ska snart åka och jobba, men är bara 2 promender så går fort, sen får vi se vart det bär av
utgång kanske? we will seee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0