FYFAN FÖR ESTETISK VERKSAMHET

Filmen igår var skiiiitbra bara så ni vet, älskade verkligen filmen, SKITBRA!

Aja sitter på skolan nu och har lunch, var på stan en snabbis med.
På förmiddagen har vi haft estetisk verksamhet...FYFAN säger jag, det är fan det värsta jag har varit med om, skulle hellre haft matte f, helt jävla seriöst.
VI har suttit och gjorde kommunikations övningar, alsltå suttit i en ring och typ gjort lekar..
Sen har vi sjungt bä bä vita lamm... Allstå han tog upp en och en i mitten av ringen och så sjung dom barn sånger... det skulle aaaaaaaaaaldrig ja ha gjort, fyfann....
VIll inte gå den här kursennnnnnnnnn bläblä

Har den efter lunch oxå, allstå varje torsdag framöver har vi det hela dagen, fyfan va drygt.
Aja efter skolan ska jag åka och träna sen klippa mysis klor, kanske ut på birsta och köpa skor?
fast ja o carro kanske skulle ut imorgon så isf kan jag vänta tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0