GRATTIS DANIEL & MAGNUS

Helluu :) äntligen är min dag över...21.08

Imorse iaf så had jag 2 svängar, första med vicky sen med Beda + 2st som var där på prova på dag
dom var små och inte vana att vara med andra hundar, men det gick bra.. Ena pep bara då nån kom nära :p
Sen gick jag en snabbis med Cesar med..
På fikat drack jag mitt äckliga gröna te... fyfan allstå undra om det går att lära sig att tycka om de?
Efter fikat hade jag ena småhundsgruppen bara, sen utfodrade jag, klippte klor, gjorde ren öron,
myste med massa, klippte klopälsen på selma och ja lite smått och gott :)

Efter lunch hade jag småhundarna igen, sen Jenta och Mojje och sen rum 4.
Dom var såå duktiga, dom var fem st i det rummet idag, och diva och selma brukar jämt vilja busa
men dom höll sig rätt lugna idag, la av när man sa till osv, inge större bråk, så det var skönt :)
Sen städade jag och fick åka hem (Amelie upptäckte även att det var min sista vecka.. HUUUUr ska vi klara oss utan dig då?, aaaww ja vill inte sluta =( vill inte vill inte!!!!)

Aja for till stallet och red med helene red lordis, vi har kommit fram till att han är som ett rådjur
sådär hoppig och stirrig haha seriöst, så jäkla likt.
For hem en sväng sen och sen till Daniel och firad han som fyller 27 år ;D

nu ligger ja i sängen och ska ta av mig kläderna, selmas hår har letat sig in i tröjan och jeansen, dom syns inte men känns.. och det kliar så in i helvete!
Ska kolla klart på the storm som ja började på igår, faktiskt helt okey, inte sådär jätteöverdriven :)

Imorgon har ja praktik sen ska jag träna sen äre kurs med mysis, så lär vara hemma runt åtta tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0