HAFT STÄNGNING

Var på jobbet fem minuter innan ja började, fick skäll av amelie "du skulle ju inte komma FÖRE nio nathalie!!" haha, vadå jag gillar att vara där?
Gick ut med båda småhundarna sen rum 4 var bara Diva och Mille där :o var lite wierdo, brukar liksom vara mellan 6-7 hundar.
Sen städade ja, utfodrade sen var jag och maria på salongen, hade en liten voffsning vid namn isak som skulle klippas, jag klippte klopälsen (är expeeert på det nu)
Haha sen hjälpte ja maria och hålla i oså när hon rakade magen och armhålorna och så.
Sen poff var det lunch, går så sjukt snabbt när man är i salongen.

Efter lunch så hade jag samma som på förmiddagen plus att nina kom och sa att ja skulle få ta en av hennes promenader, så fick välja mellan rum 1 & 7, (pest eller kolera typ) HAha nemen båda rummen är 5storhundar som drar som attans!
Så valde rum ett.. (trots att nina varnade mig att dom hade varit galna på förmiddagen)
Är iaf en amstaff, rottis, stor pudel, boxer + en ras till i det rummet..
Men iaf, dom var SÅ JÄVLA DUKTIGA helt sjukt duktiga, gick hur bra som helst, drog ingenting, lyssnade hur bra som helst, var så nöjda med dom :D
Så kommer jag stolt och berättar det för nina, då berättar hon att själv hade hon hamnat i en snöhög för sigge hade blivit galen, haha ja man valde ju rätt rum endå ;-)

Började städa runt tre, sen visade amelie mig tills när ja ska jobba helger, gryymt mkt och hålla reda på -,- jösses..
Nemen städning oså kan ja men sen ska ja spela in under natten (se om dom skäller) och kolla det på morgonen, sen är jag skitförvirrad när dom kommer och ska betala, när man ska skriva kvitton osv...
Menmen jag lär väl mig :)
Hade ju somsagt stänging, satt lite vid datan, utfodrade pensionatet och lämnade ut dagishundar, gick såå bra så.

Var på gymme halv 7, då tränade jag en timme mage, ben, vader som alltid.
Sen cyklade jag/sprang 15 minuter.

Är hemma nu och har klämt i mig en banan, mamma förstår inte vad jag går på som inte äter men endå har så mkt ork, Hmm ja vet inte, sjukhuset sa att ja kommer svimma men tyydligen inte ;-) mohaha jag bevisar motsatsen man behöver inte äta för att orka!
Nejmen nu ska jag se en film sen sussa.

Imorgon äre praktik sen skaja till berit och äta middag (första gången på evigheter)
eh sen skaja till lordipordi och rida, så är nog hemma ganska sent imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0