HELG

hejhopp!
vaknade 9 idag med...jaja ska inte klaga egentligen man hinner ju med så mkt me då.
Iaf sitte jag och dricker mina 2 glas med äppelcidervinäger och förbränningsbrus tabletten.
Ska ut och springa en sväng nu i det superfina vädret.
Sen ska jag packa och 13.00 ska jag till älskade jobbet :)
Gå eftermiddagspromenader med voffsingana och har stängning så slutar 18.00
Då kommer mange och hämtar mig och jag åker ut till Njurunda och bosätter mig och syster och mange i helgen, myspys =D
Och mestadels av tiden komme jag nog spendera framför mariokart ;-) hihi såå kul.

Men på söndag ska jag till stallet, birsta, träna, åka till bror och lämna en skiva så kommer nog inte hem först på kvällen... Ha en trevlig helg alla, för det ska jag ha!
Sen måste jag bara säga..guud va jag längtar tills vi ska åka utomlands :D wihoo!
Massa sool och bad.. okey så mkt bad.. badkruka som jag är..
Och fest på kvällarna och ja ;D WIHO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0