HELGEN:):)

fredag:
var på jobbet 13.15 en aning försenad för ja glömde nyckeln hemma så fick vända i stan.. -,-
väl där så gick jag ut med 3an + yojimbo sen 4an och sen akko, svante oc dexter, gick så bra och skithärligt väder var det.
Sen åkte maria och nina tidigare, så hade ju jag stängningen och det kom sjuukt mkt folk.. som köpte mat och ben och ja jag hoppas ja gjorde allt rätt :o har nyss lärt mig kassan och kvittona oså..
Sen åkte Kipper hem och Victor kom :)
Men som sagt allt gick superbra, fick även min lön.. jösses säger jag, i'm rich!!!
Sen kom mange och hämtade mig, for på ica för pappa hade tvingat på han en hundrig som vi skulle köpa till gosdis.. sällan pappa! Haha.
Var ute hos nina vid sju tiden kanske, då åt  vi tacos och sen spelade vi mariokart. Var lite ringrostig för han inte spelat på länge menmen ;-) vart en tidig kväll, trött som jag är -,-

Vaknade åtta på lördag så klev upp o spelade mariokart, sen när nina och mange vaknade klädde vi på oss och tog en promenad i skogen och grillade korv, myspys, var varmt och skönt förutom att det blåste...
Var tillbaka vid 3 tiden då satte jag mig vid datan och såg massa ponnyakuten avsnitt som jag missat medans mange sov och nina pluggade.
Sen åt vi middag, fläskfilé med smördegsöverdrag? med sås o massa som man hade i ugnen, gott faktiskt.
Sen så vare ju melodifestivalen, och ja eric saade skulle ju ha vunnit men näe anna vann av alla människor, seroöst så jäääääääävla dålig sång och sverige kommer inte komma högt i eurovision.. det kan jag garantera!
Sällan vi skickar fel folk.....ARGGGGG
Sen såg vi på en film på trean och criminal minds sen gick vi och la oss vid halv 2.

Idag så vaknade jag nio, wihoo!
Spelat lite mariokart oså sen kom pappa och berit vid 2, körde till stallet och mockade och pussade på kaggson (L) mammas älskling!!
Sen for jag iväg och tränade ett hårdpass, japp all helgs mat ska bort!!

Ligger i sängen nu och ska se en film sen ska jag ut och springa arslet av mig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0