I'M A SUCKER FOR LOVE

Jag och linnea gjorde klar media jobbet förut och lämnade in det så det vart klar..
Sen kunde vi inte göra klart estet grejer för vi hade inge bilder... och det skulle vara redovisat idag suck...
Så drog på stan ett tag, köpte ett par leggings på H&M, sen drog jag därifrån fortare än fan!!
Satt på tandläkaren i över en timme för ja inte kunde vara kvar på stan -,-

Ah och nu sitter tandställningen igen... Undra hur länge den sitter denna gång? En vecka gissar jag på!
Ligger i sängen nu och har såååå tråkigt.. väntar på att micke  ska komma hem med hans bil så jag får låna den :)
Då ska jag åka och träna, klippa mysis klor, hämta cattsi, åka ut på birsta och sen jobba:D
Funderar på att ta hem nån hund med så får ju se vilka som det finns o välja mellan :D Är ju fullt på pensionatet så lär ju finnas några o välja mellan ;-) hihi
oxå funkar inte tankaaaaaa eller... så kan inte kolla på nån film heller.. åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0