INGE SPORTLOV HÄR ELLE ;)

Var uppe sex imorse, var på jobbet halv åtta, hade 2 promenader.
Efter fikat så hade jag rum 4a, och ena småhundsgruppen, sen rum 7.. OCh har inte gåt med dom på evigheter.
MEnguuuud va duktiga dom har blivit, sigge var sjukt lugn, drog ingenting och fick inte nå sepe ryck..
SÅÅ duktiga =D
Utfodrade och klippte klorna på dom som skulle klippas sen vips var de lunch.

Efter det hade jag samma promenader, + Akko, Dexter och Valle sen Casper + Yojimbo.
Var ju suuperfin väder ett tag, men det blåste.. men iaf, våkänslor fick man lite iaf :D

Innan jag slutade tog ja 2 bokningar.. hatar och svara i telefon och ta emot bokningar, alltid något jag glömmer bort att fråga... + att en kille kom in och köpte ben, men det tror ja ja fick till.. hoppas ja.

For till stallet sen, red blixten med helene och lordis, gick braa, blixten var svinpigg som vanligt, småtravade hela tiden.
FIck köra hem med =)
Nu ligger ja i sängen och ska kolla på film, blir en tidig kväll ikväll.
Men imorgon är jag ledig wihi=) men ska till tandläkaren, stallet, sen kurs med mysis kanske?
Så har fullt upp endå:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0