INTE HUNNIT SKRIVIT

Toodels, igår så redovisade jag estet grejen för andres, var själv för linnea var inte där :( men fick G iaf, det räcker gooott och väl för mig i den kursen.
Fick sluta sen, så vandrade runt på stan och köpte 2 armband och ett linne.
Sen gick jag till gymmet tränade ben, vader och mage extraa mycket, helt slut efteråt.
Carro kom dit när jag var klar och sen kom mamma och hämtade oss.

Vi drog på pizzan vid 6 och åt en sallad, mendyy snacka mätt eller?! sen var min karl där =D
haha nejmen förrr i tiden när jag och pappa var stammisar där surrade han som fan åt mig, gjorde hjärtan på pizzan åt mig och grejjer ;-)
Han är så snäll så :) fick en extra dressing med, fast ja sa att ja ville ha rhode islands så fick jag en vitlök med :p
Aja vi satt där i säkert en timme, var ju så mätt så orkade inte röra på sig.
Men vi rullade hemåt till slut, gick ut med mysis och släppte henne i petersvik, först så ville hon inte aaalls springa men sen så ;-)
Hon sov även över här, och carro oxå!

Har faktiskt sovit utan några störingar, carro frågade så fint igår, vill du bli inputtad eller utputtad?
Jag valde utputtad.. Hon är lite..speciell och sova med (y)
Vi såg även en film igår "music within" tyckte den var asbraa, och rolig!


Men tjaoo. carro sover fortfarande så ingen aning om vad jag ska göra, har varit ute med mysis och sånt så.
Idag ska iaf bubben till vetrinären igen, hoppas alllltt går bra (L)(L)



FILMTIPS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0