JOBBAT

Var på jobbet runt nio idag, utfodrade alla sen gick jag ut med Chicko sen med Essi, Ida och Alma.
Sen kom Raffe och Rex, dom ska sova över tills imorgon, otrooligt välvårdade hundar kan ja lova -,- jöses.
Gick ut med ville och sen for jag hem.
Storbråkade med surgubben i bilen så tänker aaldrig fråga han om skjuss mera!!
Men som tur va får jag låna mammas =)))

Vi for til mysipysi och ja klippte klorna på henne, sen skjussade jag mamma på jobbet, hämtade min plånbok hos catts och sen for jag iväg och tränade ett tag, var 2pers på gymmet, gryymt skönt när det är lite folk :)
Sen for jag till jobbet igen, gick ut med Chicko och Essi, sen när jag precis kom in med dom så kom Essis familj och hämtade henne, sööthunden!

Sen gick jag med Tezz och Zorro, Raffe och Rex och sist ville, skrev lite inackoderingsavdal med, lite info om Raffe och Rex eftersom det är första gången dom är där så vill dom andras som kanske jobbar nästa gång dom är där vill veta hur dom är, drar i koppel, snäll, aggresiv osv...
Eh städade lite med, fyllde på vattnet och sen for jag hem med Ida och Alma
2st små Cockerspaniel tjejer, uurgulliga, dom ligger vid mina fötter nu :)
Fårse om dom får stanna här i natt eller inte

Ska tllbaka till jobbet runt 7, men ska på ica maxi först och köpa bröd åt bruschaaan, är man inte en snäll lillasyster så säg? (a)

en annan sak NÅN SOM VIL LDRA UT MINA TÄNDER? JAG HAR SÅ JÄÄÄVLA ONT I TÄNDERNA SÅ JA SPYR SNART :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0