JOBBBB

Imorse när jag kom fick jag fört gå in till Signe, maria jobbade och hon viste itne hur hon fick av selet från hunden :D haha, men nattii fixar hon!
Sen var jag ute med Akko, Dexter och Valle sen med rum 7, där sigge och hugo var.

Efter fikat hade jag rum 1, som var suuuperduktiga, sen rum 4 som oxå var superduktiga!! =)
Hade inge småhundar idag.. kändes lite ovanligt, brukar jämt ha det, hehe.
Men sen fick jag skjuss av maria till tandläkaren, dom satt dit tandställningen och sen åkte jag och maria och köpte lunch åt tjejerna.
Sen efter lunch hade jag samma hundar iaf, och återligen såå duktiga, men vart skit irreterad för jag kommer med 5 hundar och är typ 6meter från hunddagiset då kommer det först en tjej med 2 hundar som tydligen INTE
kan vända näee, men jag med 5st storhundar ja ska vända ja...
Ah sen när ja gått in i en gränd med dom så kommer en till.. sen en till... och SEN kunde jag gå, näe ingen som kunde släppa för mig mig eller, näe vi ska JÄMT låta dom gå först... -,- gaah
Hade Casper, Dexter och valle oxå, sen var jag klar, eller ja med promenaderna iaf. Hehe
Sen städade jag, dammsög och moppade, fick svara på lite samtal oxå.. Ååhh vad jag hatar det
jag hör ingenting i den telefonen, jag säger va 200gånger, jag glömmer jämt att fråga t.ex ras/namn på hund så dom får ringa upp igen o fråga de -,-

Sen kom pappa iaf, jag körde till gymmet, tränade i över en timme, skönt skönt :-)
Körde hem med och ja.. kom precis hem typ, ska krya ner under täcket och se en film, ska väll ut och gå oså senare men är ju slaaaaaaaaask så in åt helvete -,- inte kul... MEN GUD jag menar inte att det inte ska sluta vara varmt :) NEJNEJ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0