MÅNDAG

Helluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
sitter på skolan, svintråkigt och vill hem :)
Imorse fick jag seperyck och knipsade av tandställningen med en tång, jag var ganska arg på den (y)

hade svenska b på förmiddagen, har börjat med nå svenska bakåt tiden, svarat på frågor och massa, skittråkigt, men har tydligen prov nästa vecka på det, de är kul (y)
Var till tandläkaren 10.30 så tog dom ut piggen som var kvar från den sen ska jag dit imorgon IGEN och göra om hela processen igen, kul :D .................. -,-

På lunhcen var jag på banken, så nu överförs 300från mitt konto till mitt sparkonto varje månad + att jag hedde in 1000kr med.
BRAA nathalie. bra för framtidsplanerna.
Sen gick jag på stan en stund hittade naada..
Nu sitter jag på skolan och fick samtal av amelie från hunddagiset :D skulle ju jobba 23 en fredag då, men blir även 21 & 22 :D wihoo kuul.
Sen jobbar jag ju helg och det skulle vara många hundisar på pensionatet då, wihoo hoppas det blir finväder :)

nejmen nu börjar jag estetisk verksamhet....KUUL Va? eh nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0