MÅNDAGSMORGONEN (Y)

Jajamen, vilken strålande början ja fick på veckan.
Ställde min väckarklocka igår(brukar annars ha alarm på mobilen) MEN det jag inte visste då var att jag hade inte ställt om den klockan.

Så tja.. jag vaknade åtta imorse ja, istället för 7! BRAA nathalie, jävligt smart.
Så alla mina planer om att plugga på morgonen rasade, var bara klä på sig och ut fort somfan till bussen.
Satt och tokläste på bussen, ah men sen när man kommer till skolan ja då har vi svenska prov på eftermiddagen -,- GAAHHHH
Så for hem igen, ligger under täcket nu och har plockat undan lite här hemma och pluggat som ett tog till provet, men är så jävla svårt och få in alla årta!!!
Men ska snart åka till skolan igen, knäppa nya kort till mediagrejsen och sen redovisa de så man är klar! Schönt.
12.30 har vi ju svenska prov och efter det far jag och rider.

Ne nu ska jag gå och platta håret som ja inte hann imorse, sen åker jag till skolan. SEEYA

Kommentarer
Postat av: Karlhedda

Great site, keep up the great work

2011-03-22 @ 11:42:18
URL: http://karlhedda.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0