MASSA ÄRENDEN

Vaknade nio idag, höll på o dö ja.. Kan verkligen inte sova länge längre =( buhuu
Så klev upp o städade lite och såg lite film...
Sen gick jag en promenad till mammas jobb och lånade bilen, for hem och hämtade massa
Sen åkte ja på willys och pantade massa flaskor sen till posten och hämtade ut mitt körkort sen på baknen
och fixade så att studiebidraget kommer direkt in på mitt konto.
Sedan for jag till stallet, red ut med sadel för en gångs skull, red till kvarsätt i 40minuter, dock kändes han konstig i traven.. men han haltade inte.. utan kändes konstig, hoppade av med och kollade när han travade
och såg konstigt ut...
Kände på benen men inge konstigt och dom var inte varma heller...Hmm lillplutten
Träffade linnsyygörl med, världens drygaste unge, det kan ja lova! haha.

For och tränade sen en timme, uuuva va jobbigt va ett hårt pass!
Men slapp betala parkeringen iaf, fick en lapp av en söt taxi kille, =D hihi
Sen for ja hem till ante och hämtade mysipysi sen till mamma och hämtade hon på jobbet.

Och nu har jag precis duschat, sååå skönt! Men ska åka om en halvtimme igen, ska på kurs med mysis.
Hoppas även att catts ska svara i telefon, har fått inbetalningscheck som ska vara inne senast fredag
men har inte tid att gå på banken så hon måste göra det :o hoppas hon svarar snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0