MYSIPYSI

Sådär nu är jag hemma från promenaden, det började klockan 18.16, vi var ganska många, 8st tror jag.
Vi hade social och miljö träning, började från claes ohlson och gick igenom stan till torget, gick sådär i början
precis som förra gången, men sen gick det bättre.
Hon gör ju utfall mot hundar när dom går förbi, men vi gör faktiskt framsteg...
Sen lärde vi oss lite kontaktövningar som Amelie sa att vi ska göra på mysis
ena är T:et, då tar ma nen godis i varje hand och räcker ut händerna som ett T, sen får hon inte godisarna
för hon kollar mig i ögonen allstå att HON tar kontakt med mig, inte att jag tar kontakt med henne..
Och man får inte ropa eller  försöka med rösten att få hennes uppmärksamhet..
Lärde mig 4a olika sånna, och ja det gick faktiskt till slut...
Sen på hemvägen gick vi över bron till claes olhson, den var småått läskig ibörjan men hon gick över den iaf :)

Sen for vi hemåt, tog ut pengar och for till cattsi med dom så hon kan betala första inbetalningen till resan
sen for jag hem till ante och lämnade mysis och sen hem.
Ligger och kollar klart på filmen nu som ja började se imorse.
Ska hopap i kojs efter det.
Imorgon äre jobb, ledig torsdag sen på fredag har ja oxå jobb, men börjar 13.00 och har stängning:) Sköönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0