NORRA BERGET

Jag och carro gick till norra berget, hurtiga som fan ;-) vi ska införskaffa oss stavar och börja gå med...Hur bra är inte det då?!
När jag kom hem skickade jag alla bilder (typ..) jag hade på Kaggson till Elin, ska även höra med en tjej om hon kan komma och fota honon, tänkte väntat till våren när det är finare väder.. men ja :/ verkar ju inte bli så...

Nu ligger ja i sängen och ja.. nu äre dehär med duschen igen... Hahah när ja väl lägger mig ner orkar ja inte duscha, att duscha är fan jobbigare än att springa en mil.. Ne men ibland känns det som det..
Aja fårse om ja kommer upp, annars gör jag det imorgonbitti :) Nu blire film eller teve sen sova, godnatt
Föresten ringde hunddagiset idag, dom tyckte det var så roligt att det gått så bra i helgen:)
Sen fick jag ännu mer jobb, eller bytte jobbhelg med Nina i maj, + att ja skulle jobba ons, tors och fre typ 15e maj eller nå? SUPER.. Ska ta ett snack med dom oxå eftersom jag ska nog sommarjobba där 2 veckor i sommar, ha hand om pensionatet helt själv... Så ska se vilka datum det är :)


världens absolut bästa (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0