ONSDAG

Guuud va dagarna går fort, hinner ju inte med allt!!
Aja for ner till skolan till 10 hade ju teori på gympan, svarade på lite frågor om konditon typ sen fick vi sluta..
Tog bussen hem och såg klart wallander filmem, helt okeeey (y)
Sen satte jag igång och städa, har dammsugit, torkat, kastat massa tidningar, bäddat rent i sängen eh skullee göra ren toan med.. men näe jag överlämnar det till mamma.. det är fan det enda inte kan städa, varken toan eller handfatet.. för i handfatet äre typ 9054 blöta hårstrån å ja. usch blä.

Men nu äre fint igen iaf :) Pappa skommer om 40min, då ska jag till kaggson och pussa lite på honom och pussa på han sen till gymmet och träna och sen ska jag vara med carro, vi ska sola och ut på birsta:)
Hedde ju på brun utan sol och jaa.. brun vart jag ju haha men jag glömde händerna!! Så är svinbrun på armarna sen kritvita händer... MEn vadå.. de är ju fint (Y)
Aja ska gå och byta om så jag har det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0