PARTYPARTY

Ja igår då så for jag och cattsi ut på birsa och bokade resan, vart alanya 4e juni, =D Wihoo, fick ett skitfint hotell sen åker vi på en fredag kväll så kommer ju till turkland på natten.. de är ju mindre kul menmen -,-
Sen köpte jag en sommarkjol på gina och en bikini på cubus. Nu gäller det bara och tokträna inför beachen så man inte ser ut som en strandad val.

Sen for jag ner och tränade en timme, träffade Domme så han fick åka med mig hem, sen fixade jag mig och jag och mamma drack lite cider och sen kom ärits och då gick vi till catts och maggan.
Ah var en rolig föfest, haha seriöst skrattade kosntant typ.
Anders kom oxå, han spelade gitarr och vart lite allsång där ett tag. Hä-hä

For ner på daltons vid nio tror jag, tiden bar swishade iväg, var där enda tills dom stängde klockan 02.00
träffade massa trevligt folk, bla snaoe och hans kompisar som jag satt och surra länge med.
Sen kom thom oxå.. åh herregud ja orkar inte med den karln, jag skrattar bara när jag pratar med han som igår..
Han sa "man behöver ju bara säga hej för att du ska skratta, heeeej"
tror ni ja kunde hålla mig? nääe.. skrattade typ 10minuter, dog, fick ingen luft! Haha
Men sen gick dom.

Och då gick vi med snaoe och hans kompisar till allstar, men pallade inte gå in så ringde till stina efter skjuss.
Var hemma vid tre, däckade helt slut i sängen.

Vaknade åtta imorse först, tänkte nääe ja måååste sova mer, och somnade om 2 timmar till iaf, så det var ju skönt.



For iväg till stallet vid 12, red en sväng runt kungsnäs, gick så bra så min bäbis! förutom att vi red förbi en annan häst som var knäpp för han började bråka o klämde in oss i ett hörn och jag var såå säker på att han skulle sparka till kaggson, men tjejen som satt på han fick bort han (SOM TUR VA) och hon sa inget heller, som förlåt eller nånting.. näe näe jävla satmara.
Ajja sen körde ja till sporthallen och tränade en timme, pratade med bjöörnis.
Sen ringde amelie och berättade lite om vilka hundar som var där, ska ju jobba ikväll så...

Och nu är jag hemma och gör inte mkt alls, funderar på att se en film eller något, ska till ante sen och klippa klorna på mysis sen ska jag vara på jobbet tills halv 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0