PROVRIDNING

Gick till ante vid halv 12, klippte mysis klor och sen kom lina så vi for ut till Lucksta, träffade hästarna Molly och Stina.
Fick först rida Molly till ridhuset, vilket gick jättebra, sen i ridhuset red jag Stina, verkligen en supeduktig häst, iochmed att hon bara blivit riden i ett år..
Travade ganska mkt, på volter osådära..
Sen fick ja pröva galoppen, och jäklar vilkas steg, stoora och luftiga, var helt slut efter en minut x)
Men det va roligt!
Red även henne hem, då va hon lite mindre pigg iaf, hon var riktigt taggad på ditvägen hihi :)
Sen for vi på hennes mammas jobb och hämtade bilen sen hem, så var väll hemma runt 5 tiden, då for jag och mamma och handlade och ja fick köra ;D
Köpte glansspray, äppelvinäger och förbränningstabletter (y)

Sen for jag och tränade en snabbis sen hem och prövade dedär... och äppelvinägern.. fyfan säger jag det smakade så jäävulskt äckligt!!!!!! Men höll för näsan och halsade i mig det, och ja förbränningstalbetterna va brustabletter.. men var så mätt efter att ha halsat dedär så tog mig över en timme att dricka upp det..
Och sen.. sen var ja äckligt mätt, behövs inge mat nu eller, för man blir verkligen skitmätt!!

Och sen drog ja ut och sprang och nu har jag duschat :) såå skönt, fårse om ja har träningsverk imogon efter mitt jobba ridpass ;-)
men nja... nu ska jag nog se på film eller något.
NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0