SISTA JOBBDAGEN

Ja idag har jag hunnit med mkt :)
Var på jobbet nio, utfodrade och gick ut med alla voffsningar, hade vare tyst inatt med (vi spelar in under natten)
Så det är super!
Surgubben kom och hämtade mig sen och jag for till stallet, träffade linn.. och haha den tjejen, vilken inlevelse hon har när hon berättar något....Mjaa synd att ni inte är kompis med na ;-) hon är nå extra hon!
Red ut på kaggson, skrittade bara såklart, red till ridskolan där det var tävlingar och där jävlar gick kaggson på tårna, vände ut baken till bilarna, trippade, travade allt möjligt, ååHH va arg jag vart, han FÅÅÅR inte trava, ja blir skiträdd när han travar...Inte alls bra =(

Sen for jag iväg och tränade 40min sen iväg till jobbet, Tezz och Zorros husse kom och hämtade dom, och efter dom åkt städade jag både butiken och pensionatet, det behövdes!
Gick ut med alla voffsingar sen och tog med mig Ida och Alma hem, la mig i sängen och slog upp svenska boken eftersom vi har prov imorgon och ja har inte äns öppnat boken..
Ja men då ringer Rappe och Rex ägare som skulle komma runt 10 men skulle komma 6istället, så var bara kliva upp, ta med hundarna och åka till jobbet igen.

Gick ut med dom en snabbis och gav alla mat och en for dom hem, kom även ett par in som köpte ben, huur trevliga som helst och jättsöta hundar :)
Sen gick jag ut med resten och var klar vid 7.

Då for jag hem och hämtade mamma och for till ante, klippte klorna på mysis och lekte tiger med liam, jajamen!
men nu är jag hemma och har skrivit kortfattat vad jag ska träna på.. vilken vart en hel A4 sida, jamen lycka till och lära mig de nu, är svintrött och vill sova -,-
dessutom har vi svenska på morgonen så hinner inte träna på morgonen heller.. SUCK
aja wish me good luck=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0