SOLSIDAN

haha ååhhh, inne på femte avsnittet nu på solsidan.. sjuka jävlar allstå -,- haha.
Har precis kommit in från en springtur, och vart lite piggare, ska försööka och vara uppe ikväll så jag kanske kan få sova till... halv tio imorgon iaf?
Men en dusch måstes göras efter dehär avsnittet iaf, sen är ett avsnitt av ponnyakuten kvar med  ;-)
Hittade även mitt omdöme från praktiken...
Såhär skrev Nina:
Jättetrevlig tjej som tar eget ansvar & vill lära sig. Bra hand med hundarna.
Passar tiderna jättebra och bra närvaro, visade stort intresse för arbetet som hon utförde.
Nyfikenhet - VG
Samarbetgsförmåga - MVG
Imitiativförmåga - VG
Självständighet - MVG
Ansvarsfullhet - MVG
Punklighet - MVG

Åhhh vill tillbaka dit imorgon =( men näe,., jag ska gå på skitskolan ja FYFAN
skrev en lapp i fredags innan jag åkte att det var bara och ringa  så kom jag och jobba på dagtid
för var hellre där än på skolan :') hihi så hoppas dom ringer nåndag!
ne nu ska jag fortsätta se solsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0