STILL IN SCHOOOL

Har fyllt på telefonken nu, wiho
Sitter på skolan och har estetisk verksamhet...och det suger fortfarande!!
Nyss fick vi gå ihop parvis, och linnea skulle stå bakom mig och leda mig, när jag blundade, det var leeezkigt, hehe!
Sen gjorde vi viskningsleken med och sen att man hedde fram händerna och blundade och tog en hand sen skulle man strula upp sig utan att bryta ringen.
Eh sen så har vi gjort att en står i mitten och alla andra runt om så tar vi emot den när den faller runt...
Fårse vad vi ska göra ytterligare en timmme, hmm..
Har även gjort val till trean.. (sämst och välja på)
första val vart iaf fotografisk bild A eller Engelska C

AJa nu har jag ingen aning vad jag ska göra, vill bara heeeeeeeeem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0