STUDS LORD

Tjaaa, hade ju svenska prov förut, och det gick braaaaaa.. Tack gode gud! Svarade på alla frågor, och var bara en fråga jag var osäkert på, så ett G måste jag ju få =)
Sen började vi med något nytt, vi ska skriva en krönika, arktikel, reportage.. JA ALLT som går att skriva...
SUCK, började med att skriva en debattartikel.. med rubrik "Stoppa pälsfarmarna"
Mmhm en av dom MÅNGA sakerna jag vill ska boooooort bort bort.. Iaf så sa Cissi att en av våra rektorer har en minkfarm och att jag skulle gå och prata med henne
ÄR HON STÖRD? jag skulle ju mörda kvinnan, vem i helvete har ens mage att ha en minkfarm?
kan inteee ha alla hästar i stallet, icke!

Drog hem vid tre, hämtade bilen och for till stallet och red med helene, jag red damplord, och ja det var damp..
Vi tog träningsbanan och helene och blixten drar iväg och lord efter, och gjorde fetaste bakutsparkarna, 2st, du om det hade kommit en tredje hade jag flygit av iaf :p Jösses.
När vi kom tillbaka var ullis där och skulle rida mallis, och hon hade sin hund viggo med sig, sååå söööt =D hugaligen, stog och kastade snöbollar åt han i typ 15minuter innan ja kom på att ja kanske skulle börja dra mig hemåt..

For iaf iväg och tränade i 40min? bara en snabbträning, brukar inte träna på måndagar annars..
Men nu är jag hemma och ska dra ut och gå med carro, när jag kommer hem blire en dusch sen plums i säng.

Börjar 12.30 imorgon men ska vara på vårdcentralen 10.00 äntliiigen för min onda fot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0