TORSDAG

hejhejhej
ingen bra dag idag..
försov mig imorse kom till skolan en halvtimme sent, har estet (som jag hatar) fick reda på att arbetet ska vara klart imorgon, KUUWL....
Så jag och sarha har tagit massa kort på uppfinningar och vart nyss klar typm ska bara skriva ut dom imorgon så är vi klara.
Efter lunch ska vi kolla på treoirnas projektarbete och sen har vi svenska, ÄNNU VÄRRE....
Sen värst av allt är att jag och elin har pratat idag och det verkar nog som att han avlivas hur som helst :/
Om dom säger att han inte kan bli riden som förut så är det nog bäst att han får somna in.. .Kaggson skulle inte trivas som livet som pensionär och bara stå still, han vill komma ut och röra på sig...
Usch näe vill inte tänka på det, höll på o börja grina förut när elin började prata om att ingela (hon sonm äger stallet) tyckte det var bäst att vi inte var med när dom tog ner han för vi skulle inte ha ett sista minne som han som när han dör...
Så vi skulle vara där innan och säga hejdå och allt.. ne usch orkar inte gå igenom en till jobbig grej, det räcker med det som var förra året....


bara föratt han är världens finaste (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0