TRÖÖTTTT

Efter lunch kollade på treornas proejekt arbete, fredde och dom hade fest dom (y) haha nejmen typ iaf!
Sen hade vi svenska, diskuterde o massa, vi har prov på MÅNDAG redan.. jag kan inte ett skit, så blir väll att sitta i helgen med de, roligt...

Efter skolan drog jag hem och bytte om och for till stallet, och pappa var ju surare än surast, jävla gringubbe, ÅÅHHH va han får mig på dåligt humör jämt!!!!!
Pussade på kaggson och gosade med han(L) Sen smsade linn o frågade om jag ville rida berit, men pappa hade ju fittsyndrom och hetsade så det var inget av, tyvär..
For och tränade sen, vart heelt slut hugaligen, benen ville inte gå till bilen sen...

Men nu ligger ja i sängen iaf, har skiiiiiiitont i tänderna, det bara spänner :(
Ska väll gå upp och ta en förbrännings drink.. om jag orkar?
Men ut och gå ska jag göra senare iaf, eller ja snart...
SEN hoppas jag på finfint vääääder i helgen då jag jobbar, sol med 15+ hade inte varit helt fel
Nån snäll människa som kanske vill följa med mig och jobba och göra mig sällskap i helgen?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0