TRÖTT CHEEY

Igår så somnade carro så fick väcka henne och åka på jobbet, var bara tre hundar där så
gick rätt fort. Nästa helg äre hela helgen som gäller!
Sen for vi och hämtade jon och for hem till mig, carro  började dricka öl och vi gjorde inte allt för mkt
satt vid datan och rökte typ :p haha
Ringde även till jonas som jon känner, som jag spelade cs med typ förra året :D
såå skön kille, sen pratar han göteborska, aascoolt haha. Även att han kände igen min röst :D
fast vi inte pratat på ett år ;)
Vid elva tiden drog vi ut med bilen, var lite här och där... Träffade isaac o lite folk.
Eh.. ja vi var typ ööööverallt och ingenstans, carro och jon åt på donken oxå.
Sen for jag och carro till zeb där ida-malin och david var, jag drack cola och chilla.

Sen skjussade vi hem david och ida malin och sen for vi och mötte emil och surrade med han och rökte
och sen hämade vi upp isaac och adela och var ute och snurrade, hämtade upp ragge..
lämnade av adela och isaac, sen hämtade vi johan som var SVINFULL, ovanligt? icke
Haha men han var väll.. ganska underhållande (y)
Skjussade ragge till alnö sen skjussade jag hem carro och johan, var hemma halv 6.
Dog seriöst i sängen.

Idag stog väckarklockan på 10, for och hämtade linn for till stallet och red ut en sväng på berit och kaggson, kaggson var sååå glad att komma ut :) lillplutten har stått i en vecka, eller elin har promederat han
och tydligen" eftersom jag var så lite gjorde de nog inget att jag red" så motvilligt red jag då linn tyckte det...
men var superhärligt, barbacka i det fina vädret =) jobbade han lite och ställde... det gillades inte av kaggson! Haha.

Var klar där vid 2, då for vi till sörförs, mockade snabbt och red ut på pollisarna, jag red molly först travade och galopperade mkt =) härligthärligt.
Sen bytte vi och jag red stina, hon var gaanska jobbig idag och rida, drog tyglarna ur händerna hela tiden och hängde i bettet, och jag hade inge vantar så har blåssor fulla händerna -,-
Var iaf klar vid 4, skjussade hem linn och for på gymmet och gymmade sen :)

For hem sen och då kom carro, var här ett tag och sen skjussade jag hem henne och pappa skjussade hem mig.
Nu har jag precis varit ute med ramos och gått ett tag, skönt men är så jävla trött så ska se film och sova nu. Måste även säga att min jävla tandställning lostnade igår, så jääääääävla sepe less på den jävla tandställngsfittan så fan allstå.GODNATT


Kommentarer
Postat av: Olasine

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-08 @ 08:59:41
URL: http://olasine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0