Utkast: Mars 5, 2010

imorse hade jag tre promenader först med Amerello och Casper, sen Yoda sen Fia och Akko, gick så bra
Casper och Amarello är så söta, så himla galna.. men inte i varandra, utan dom är i sin egna lilla bubbla
så roligt och se dom busa på med sig själva på promenaderna.
Efter fikat hade jag småhundarna och köket, såå duktiga så och skithärligt väder
hade inte täckisar ;-) såå härliigt med lite solsken!

Utfodrade och städade lite och sen vare lunch.
Efter lunch hade jag småhundarna fyran och Akko och Fia, alla skötte sig så bra och var jätteduktiga!
Fick även min första jobblön för att jag har tagit 2 stäningar :-) woho!

Slutade 16.00 Då fick jag köra och hämta berit sen stina, sen for vi på ica sen hem till dom och åt tacos
gott faktiskt, har inte ätit det på eviiigheter, men äckligt jävla mätt man blir av mat..
uääääe, ne i stick with the fruits :-)

For till stallet vid halv sju, mockade, spånad åt alla sen tog ja in dom och gav dom mat, lindande lindor medans dom åt och sen red jag ut på lordis i mörkret, i början var alltiing läskigt han vägrade gå, vart rädd och var allmänt skvättig, men vart bättrre efter ett tag, tog travslinan och han fick trava/galippera av sig.
Sen smörjde jag in sadeln och tränset tills imorgon då dom ska träna :) LYCKA TILL!

Var hemma runt nio, då duschade jag, såå skönt med nytvättat hår, inte allt för ofta ;-) haha
Ligger och kollar på film nu och är ääckligt trött, så blir till att sova
men först stiups!

Imorgon äre beställa resa-träning-utgång så vi höres på söndag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0