VÅRDCENTRALEN

Sov till 9imorse, sköönt och få sova ut =) Eller ja.. pappa ringer ju och terrar mig, men svarar jag? ickeee
han kan dra långt åt skogen :)
Klädde på mig och gick till vårdcentralen för min fot, som jag bröt för fyra år sen men fortfarande har ont i..
 Hon klämde på den och ja sen sa hon att hon skulle skicka remiss till sjukhuset, både till ortopeden och röntgen.
Skönt och ha dehär gjort, vill bara få ut spikarna ur foten så ja slipper ha ont :(

Men nu är jag hemma igen, ligger i sängen och ser klart på harry brown. Ska ta bussen till skolan om en timme,
då har jag esetet och ska redovisa arbetet sen slutar nog vi. Wihoo
Då drar jag till gymmet och kör ett hårt pass :-)
SEENNN vill ja bara att det ska bli klart här hemma nångång.. Nya soffan är här, dock omonterad för micke får ju aldrig arlset att flytta den andra till hans hus, mattan kommer nog till veckan, sen äre bara bordet som saknas men de har mamma redan sett ut :)
Sen ska vi köpa ny spis, kyl och frys (rostfria) och göra om i badrummet sen är vi klar... meen vill bara ha det klart nångång, allt går så jävla segt -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0