VOFFSISAR

For och tränade igår i en timme, riktigt skönt :)
sen kom micke och hämtade mig, lämnade av han och jag tog bilen.. hahah eh tog 10minuter innan jag fick i backen, BRA JOBBAT.
Sen hämtade jag cattsi, vi for ut på birstaa köpte skor ja :D wiho
sen pratade vi bara engelska hahahha hon sa att jag lät som en ryska som pratade engelska..
och förut så lät de som carolina gynning, så från henne till ryska? hmm...
I'm not that bad on english =(=(

For hem till catts sen och hon bytte om sen for vi till jobbet, gick ut med tezz och zorru först sen ida och alma sen tog catts essi och jag tog chicko.. Sen sista var en golden, som drog som sataaaan!
Haha sen tog de ett bra tag innan vi kom på (eller catts..) hur man inkopplade telefonen.. jag fattade NADA
catts fick till det iaf :p
eftersom jag har jobbtelefonen på helgerna oxå så kunderna kan nå mig..

Tog med mig tezz och zorro hem, katterna var inte sååå glada..
Gick ut med dom en snabbis till sen gick ja o la mig, och herrgud va dom har varit omständiga.. eller tezz för zorro låg i vardagsrummet.. iaf tezz hon har bytt sida, legat på rygg, sidan, andra sidan, mage, ena tassen här, ena tassen där.. Ah hon har ändrat sig varenda minut -,-

blev väckt av zorro vid sex så var bara och klä på sig och gå ut en snabbis, sen in igen och halvsov sen klev jag upp igen vid halv åtta och gick ut med dom.

Sitter nu här med min förbränningsdrink och åker till jobbet om en halvtimme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0