WHYYYY

Idag på bussen till jobbet satt ja o tänkte "jag skulle lätt hoppa av skolan om dom ville anställa mig, gud va roligt det skulle vara" osv.. A när jag komm er till jobbet så kommer amelie "jaa....Hanna har slutat"
Fick värsta chocken, hon har liksom inte sagt nå eller nånting... :o
Bara så där...
Så dom ville ju anställa mig...men ah jag går ju i skolan, men hoppar lätt av allstå :)
Menmen vi får se, har bestämde helger nu jag jobbar iaf, börjar nästa helg
+ att jag ska ta stängingen imorgon och söndagen nu i helgen.
Blir grejt det.

Men var iaf 3pers kort idag på jobbet, gaanska tungt men vi löste det rätt bra ;-)
gick med fyran och båda småhundsrummen efter fikat, såå duktiga som alltid.
Sen klippte jag klopälsen på en kunds hund som kom in, men amelie tog över och jag gick och utfodrade
och städade lite. Efter lunch så hade jag samma hundar + Akko, Mojjsen och Beda
alla var såå dukriga
Förutom småhundarna som bara skulle bråka med varann, engång flög dom ihop ordentligt
trodde seriöst benen skulle gå av på Sigge :o
Seeen hängde ja lite tvätt osådära sen kom pappa så for till tandläkaren, blir samma procedur engång till
ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ATT DEN SKA LOSSNA..........
Så nu är den borttagen igen och jag har gummisnoddar.. ska dit igen på tisdag och sätta in den igen.. SUCK

For till stallet sen iaf, mockade och allt först sen red ja ut barbacka på älsklingen runt kvarsätt
gick så bra så, skrittade bara dock, har fortfarande så jävla ont i ryggen :( kan knappt resa mig snart...
Sen kom berit och pappa och hämtade mig och jag for hem.

Ligger och kollar på rec 2 nu, såg ju igår att desperate housevifes började så var ju tvungen o kolla på det, och idag äre ju greys :o jösses längesen man kollade på tv, kanske....4månader sen?

Aja, börjar 9.00 imorgon för ska ta stägningen, så blir lite sovmorgon, efter det tänkte jag fara och träna
sen kanske på birsta och beställa resan (skulle göra det idag men kom ju hem halv åtta så var ju ingen idé)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0