WIIIE

Var helt slut efter träningspasset, for direkt hem och duscha sen for jag till carro, var där en stund och sen var vi på stadshuset en sväng och sen for vi ut till birsta, carro var inte vääärldens bästa vädledare... -,-
vart mer förvirrad ju mer hon pratade! haha.
Var på på birsta som sagt sen skopunkten och sen brand world och sen for vi hem till mig och satt med carros faser till körkortet, vilket eeh inte gick så bra..
Så jäävla irreterande när man får 62p .. 1p från godkänt liksom, gjorde de säkert 6gånger.. IRRETERANDE!
Sen fick carro en köttfärspaj ;-) hehe
och sen gjorde vi inte så mkt mer, såg på dating in the dark oh sen skjussade jag hem henne och hämtade mamma.

Missade en halv timme på desperate housevifes :( nån som kan berätta vad som hände i början?
Ligger och kollar på cougar town nu och ska borsta tänderna oså sen sova, börjar ju skolan imorgon... suck
men börjar 12.30 iaf så det är skönt.
Efter det ska jag till älsklingskaggson och sen ska jag träna.
SEYYAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0