SÖNDAG

For och tränade förut, i 1½ timme, grymt skönt kan jag lova, sen for jag till stallet, mockade åt grabbarna och gav dom lunch hö, sen red jag ut på blixten, träningsbanan idag igen så han fick springa av sig lite, han var lite lugnare idag så det var skönt :)
Sen for jag och hämtade carro, vi for och hämtade mamma och åkte och handlade på ica maxi.
Sen gjorde vi kycklingsallad.
efter det drog vi på birsta i 20minuter, haha sen stängde det. Hittade ingenting men ska väll dra dit något mer i veckan, vill ha örhängen och ringar och nån till tunika/klännings tills jag åker utomlands är 1 månad och 2 dagar kvar :D:D wihoo

Sen gick vi på ica maxi igen och sen åkte vi och hämtade isaac och skjussade han till johan.
Sen for jag och carro hem till mig och jag har gjort slingor i hennes år, och nu har hon precis tvättat ur det :)
Så ska väll skjussa hem henne snart, men hon ska på hemköp först och köpa godis åt hennes pappa hähä.
Efter det tänkte ja dra ut och springa sen blire film och sova, skönt som fan att man börjar 12.30 imorgon så man får sova ut, grymt trött efter att ha sovit såhär lite i helgen..
menmen på återseende :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0