dag 1 / presentera mig själv

Jag heter Nathalie Katarina Lundholm, är 18år och bor i Skönsberg Sundsvall, där jag alltid har bott.
Har dock flyttat tre gånger runt om i Skönsberg.
Jag bor med mamma i en trea, fast jag har typ "eget" har egen ytterdörr, toa, hall & sovrum då såklart.

Gick på Skönsbergs Skola från 6års-9an, och det var nog världens bästa skola med dom bästa lärarna! :)

Just nu pluggar jag på John Bauer it media, vilket är ett val jag ångrar enormt.
Totalt värdelös klass, värdelösa lärare, värdelös linje ja allt är värdelöst!!
Men ja kämpar på och ska fan klara den sista terminen nu innan studenten.

Jag jobbar på AmNis Hundhus i Skönsmon, vi har dagis, butik och salong, jobbet fick ja genom att ja praktisera där förra vintern genom skolan då, sen började ja jobba helger och sen vart ja anställd :-)

Sportat har jag alltid gjort, när jag var liten höll jag på med fri idrott sen vart de gymnastik.
Sen vart ja intresserad av hästarna och fick välja mellan att gå på ridskola eller fortsätta på gymnastiken.
Jag valde då att börja rida.
Jag gick på Sundsvalls Ridklubb i bergsåker och lärde mig grunderna, efter 4a år slutade jag
och började rida privat istället.
Började då rida hos Grafströms i bergsåker (där jag rider än)
Och sen tog jag kaggson på foder. Hade han ett halvår på foder medans Elin jobbade i Åre. När hon kom tillbaka så fortsatte jag att vara medryttare på honom enda tills han togs bort, väärldens underbaraste kan jag lova! :)

Dom senaste 4åren har jag även gymmet, sprungit, spinnat ja allt man kan tänka sig, och jag ääälskar de! :) älskar att röra på mig.

Som person är jag nog ganska översnäll, ja har otroligt svårt att säga nej vilket kan få sina konseskvenser.
Annars är ja jävligt envis och har enormt stora krav på mig själv.
Sen är ja även en planerare, jag måste planera mina dagar till punkt och pricka, annars skulle mitt liv krascha! (känns det som iaf)
Glad och sprallig, haaaatar att sitta still, vil jämt ha något att göra.
Älskar att skratta och har asbra humor... ;-)
fast inte så många som ja skrattar åt.. Dom personerna som jag skrattar jämt med är Catts och Anna.. Och thom fast han är ja ju inte med men ah dom är de roligaste personerna som finns :)
Tycker även om att läsa (när jagväl har tid) och är en riktig bokmal när jag väl börjat.
Något som ja oxå tycker är intressant är krig, tycker det är sjuukt intressant och har faktiskt MVG i historia.
Svenska, engelska och naturkunskap är något jag är bra på i skolan
värre är det dock med matte, kemi och fysik... fattar ingenting hur mkt ja än läser.

Djur älskar jag och är något jag vill ägna mitt liv åt, det värsta som finns är att se djur som blivit vanvårda och misskötta.

Hm rädslor då... Flygrädd är ja så in i helvete, när jag väl åker flyg så tar jag farväl av allt för ja är verkligen bombsäker på att ja kommer krascha.
Höjdrädd ja väl liiite... fast inte så ja får svindel eller något, åker ju frittfall och kan stå på höga höjder men tycker det är smått läskigt :p

Är det något ja är grymt dålig på så är det att rita... haha ja seriöst ja är så jäkla värdelös, ja kan rita typ streckgubbar och då är det inte fina streckgubbar heller för den delen.


Hmm ja det var väll de :)


haha liiiten och fjårtiZ, men bästa tiden var ju då... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0