Dag 10 / Mina syskon

byter litte dagar.. orkar inte knäppa kort på vad ja hade på mig idag...
SÅ.

Jag har 4 syskon, tre bröder och en syster.

Den äldsta är Micke, han är typ.. 33 kanske?
och är chef på IKEA.. typ nån avdelning där.. vardagsrum eller nå
han älskar inredning och har köpt ett fett hus i stora hullsjön med typ 16 rum som han håller på att renovera och inreda.
annars har han inge intressen.. han sitter ba hemma och dricker te och kollar på vampire dires typ... kul liv.

Sen har vi ante han är..30? tror jag.
han är iaf gift med therese och har 2 barn, leia och liam...
Det är även han som har mysipys :)
tja.. vad ska man säga om han, hemmafru och kaffe beroende? hm ah det lät bra

Sen har vi Daniel.. han är 26? kanske, nått sånt iaf
bor i en lägenhet i haga med sin tjej anna och deras son elis som är typ 1?
nånting...
Han jobbar på en affär i alnö och på fritidten tränar han och.. festar?

Sen har vi min syster Nina :) hon är 31.. tror jag fan va dålig ja är på ålder..
Hon bor iaf i ett hus i njurunda med sin kille magnus.
Hon har 2 kissekatter och nu även en hund på prov :-)
Hon har jobbat som personlig assistent och nu har hon pluggat i ett år till hälso coach
som hon nu är klar med :-) i framtiden tror ja hon vill ha eget företag osådära..
Hon älskar annars att vara i naturen och hitta på saker :)
jag och min syster står väldigt nära och ja tycker om henne masssviiis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0