dag 3 / Mina föräldrar

Min mamma och pappa heter Maud och Håkan, mamma heter som mig men pappa heter Olsson i efternamn.
Dom är både över 50 (suger på åldrar...)

Hm.. ja va finns det att berätta? bor med min mamma och träffar pappa ganska ofta.
Ja dom är då skilld, eller ah dom har aldrig varit gifta heller för den delen..
Men har inte skadat mig på något sätt så ;-)

Pappa har världens kortaste stubin och sämsta tålamodet.. (undra vart ja fått de ifrån...)
äre nått som ska göras så måstes de göras på en gång och på hans villkor annars gåre icke!
Han älskar ochjävlas och har seriöst sämst humor... eller ah ja älskar när han jävlas med andra för då sitter jag och asgarvar, men hatar när hanjävlas med mig!!!
fan va förbannad ja blir för kan lova att han är riktigt irreterande då.
Pappa är väl den som jämt har skjussat mig på alla träningar sen jag var liten..
Hm han jobbar som elektriker för Lundins Just nu och har alltid varit elektriker..
Annars är han intresserad av bilar och krigsfilmer :-) Tränar gör han oxå, styrketräning då allstå :-)
han bor nu tillsammans med sin tjej Berit i nacksta.

Hm min mamma är sån där skötare av gamlingar.. på Lindgården (uschhhh)
De har hon jobbat som i måånga år..
Men när jag var liten så jobbade hon på dagis :-) men ah utbildade sig till detta istället.
Ja.. hon har väll inge vidare intressen, när hon inte jobbar städar hon eller titta på tv, äter eller typ..
är hos ante och är med leia och liam?
Djurvän är hon oxå, preeecis som jag ;-) fast ah de är ju pappa oxå då iför sig...

Haha ah de är väll typ de... :-)
vet inte vad jag ska skriva så det får duga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0