dag 5 / Vad är kärlek?

Kärlek för mig är...  Djur i alla slag men allra mest hundar och hästar.
eftersom det är väl det jag umgås mest med.
Man ger så lite men får så otrooligt mycket tillbaka...
Man får ett sånt otroligt band mellan djur och människa..
Som Kaggson, om jag var ledsen så märkte han det direkt och var såå försiktig
och bufflade på mulen på mig som "men huurruu va är det?"
Och alla skogsturer och badning och bara komma ut på hästryggen själv och tänka
är helt oslagbart kan jag lova! :-)
Och hundar.. det är ett sånt underbart djur, vi har ju liksom 52 hundar på jobbet och
ALLA är så olika, alla har olika personligheter och olika hyss för sig.
Som Nysa jag vet inte hur många kuddar hon har hett sönder och det har varit
dun seriöst överallt, sen kollar man på henne så sitter hon där så oskyldigt
"men de vaaaar inte jag" haha de är då omöjligt att bli arg...
och så mycket man kan göra med hundar olika trix man kan lära dom,
man kan lära dom dansa ALLT.
Och när jag och mysan är på kursen, även fast det är 6hundar till där
så är hon jämt 100 procent koncentrerad på mig..
Och alla myys stunder med voffsingarna, med alla valpar när dom somnar i knäet på en
:-)
Ah det är kärlek det! Och jag kommer ha många många hundar och hästar i mitt liv
kan jag garantera :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0