Dag 7 / Min bästa vän

Ja min allra allra bästa vän är väl dåå tadaaam
Cathrine Jonsson, hon och jag har varit kompisar sen vi var typ.. 3år..
allstå en evighet.
Vi gick på sexårs tillsammans 1-9an 1a året på gymnasium, sen gick vi på kyrkis och mineorena
och seniorerna på kyrkan..
Ah vi har väl gjort det bästa ihop och suttit fast ihop..
Dock har vi bråkat en sisådär 2 miljoner gånger menmen, vi har alltid hittat tillbaka till varandra liksom.

När vi var små så var jag jämt hos henne (min mormor bodde i lägenheten ovanför dom)
Sen sov hon hos mig, jag hos hon, ja sov hos hennes farmor och farmor och mormor..
Ah jag var typ med överallt ja! ;-)

Vi umgås fortfarande men inte lika ofta.. ja har som sagt fullt upp både vardagar och veckor
men när vi väl umgås så är det som vi varit med varandra jämt.. de är aldrig spänt eller att vi inte har
något att prata om :)
tjaa.. vet inte vad jag ska berätta mera.. :)
vi var ju utomlands tillsammans i somras oxå, en rooadtrip liksom (y)



och vi tycker ju inte aaallls om att ta kort ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0