dagens

fyfaaaaan var filmerna var dåliga, seriöst
satt och kollade på anagina & kenzas samtidigt.. SÅ dåliga var dom..
herrejösses.
men Open  season 2 var gryym! hahah fan va jag älskar dom filmerna
min humor x 100

Nu har jag precis klivit upp och gjort ren tatueringen osådära,
ska väll klä på mig snart och fara till gymmet :-) Sen jobbar jag ju oxå i helgen
har 2 hundar, Dexter (som ja hade förra helgen)
och Bison, men tror ja ska ha ha kvar dom på pensionatet och åka emellan..

Sen imorgon ska jag på en provridning, känns spännande...Hoppas det gåt bra :-)
Sen får vi se helt enkelt, hur många dagar osv tjejen vill ha hjälp
som sagt så jobbar jag ganska mycket och har inte sååå mycket tid över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0