DUKTIDA DJUR

Imorse for jag och tränade, mitt första riktiga pass :D Sprang på bandet och det var
eeeeeeeefterlängtat kan ja lova! Så jävla härligt.
Bad även björn skriva ett träningsprogramm till mig, nu ska fettet bort!!!

Sen for jag till stallet, mockade och donade på innan jag red ut på Lordis.
Han hade vilat igår så han var pigg och glad och gick på tårna och han såg spöken överallt!!
Men det gick bra endå :-) trava kunde ja inte, för det gjorde skitont i foten.
Så vart en skritt tur med massa arbete, ställa och böja och skänkelvikningar och
öka/minskad osv, gick super och lordis var jätte duktig!

For hem sen och var stressad som tusan, for och hämtade mysis och sen till jobbet.
Var där 4 så gick in och myyyste med alla voffsingar, visade cheferna tatueringen (dom var impade ;-)
Pratade lite med.. Lisa? En tjej som arbets tränar hos oss...
Hon verkade snäll.. så de är ju bra ;-) hehe.
Halv fem började kursen, vi var nere vid kyrkogården och hade sök
Första gången så fattade inte mysan något alls, fast Amelie prasslade och grejer
så rörde inte äns mysan på öronen mot henne, utan hade all ummärksamhet mot mig.

Men nästa gång vi gjorde de så fick hon upp söket direkt! upp med nosen i vädret och nosade
sig till Amelie, skiiit duktig var hon, och mysan tyckte det var jäätteroligt när hon hittade Amelie
för hon fick ju sååå mycket beröm och godis :D:D:
Sen har mysis blivit skitduktig att vara med andra hundar, förut gjorde hon hemska utfall
och var galen, men nu står hon mest bara och gnäller och när ja tar kontakt med henne så
lyssnar hon, skitbra!!!! =)

Nu ligger ja hemma och ser film, ska ta och hoppa in i duschen snart och smörja tatueringen oså.
Imorgon ska ja vara på vårdcentralen 8.00 >,< fiifan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0