fredag

började 9 imorse, hade 3 svängar.
Gick första svängen med småhundarna, sen fick Lisa gå med andra småhunds gruppen
så ja fick coacha henne lite.
Sen gick ja med rum 5 och dom var lika duktiga idag :-) fått kläm på Zigge nu
känns skiiita bra!
Eh sen gick jag med Elvis och diva.
Sen var  det utfodring och sen packade ja i alla 1000 kartonger i Amelies bil och körde
med de till ica där man kan slänga de :p
sen skulle dom bjuda på lunch så åkte och köpte 4 dagens på Kalasbra..
Vill ju liksom inte säga nej till cheferna..
Hehe.. dom är snälla dooom :-)
Sen kom det in en kissemiss Socker.. på kloklippning, tog mig an den utmaningen all by my
self ;-) haha nedå.. var inga problem alls
riktigt trevlig tant oxå till ägare :) surrade på ett tag med henne ja!

fick skitont i magen som vanligt när ja äter "riktig" mat, spy hade ja lust att göra!
menmen..
var inne en stund och bytte alla textiler osådära sen gick ja mina svängar :)
gick med Löken, Milton sen alla småhundarna tillsammans sen elvis och diva.
När ja kom in vid typ halv fyra var all städning klar, sköönt! :) så slapp de.
Och som tur är så har ja snälla chefer att ja får både låna skor och vindbyxor av dom
hehe annars skulle ja nog inte överlevt mina promenader :)

Slutade sex då for jag hem och nu ligger ja här och myyyyyser
ser klar på den här filmen ja började se igår..
Lite så där wierdo, ja det är tydligen verklighets grejer som ingen har kunnat
hm.. va hetere ja förklarat vad som hänt..
ja vad ska ja säga, 700 liter blod och blabla.. inte min typ av film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0