friiiday

Började jobbet 9.00 idag, död var jag som alla fredagar
hade 2 svängar på förmiddagen, med rum 6 & rum 3..
Var SVINKAllt... jag kommer aaaaaaaaaaldrig överleva denna vinter!!!!
Sen städade jag, tvättade, bytte textiler i alla rum, fyllde på vatten osv.. Maria utfodrade så ja slapp göra de :-)

efter lunch hade jag tre svängar, gick med elvis & diva, rum 6 och Bax.
Gick superbra, ja förutom att ja fick köldskador osdära då..

Sen städade jag och Lisa och sen slutade alla så då var ja själv kvar.
Lämnade bara ut hundar och lullade på. Dito var den sista som skulle hem och han köpte även ett halsband
efter att ha prövat 64564st... haha
han såg nådigt less ut!

Nu ligger ja hemma och är trött som ett AS.
Imorgon blire träna och birsta tänkte ja, är shopping sugen! :)
sen ska ja åka till mysis och träna lite target osåära hade ja tänkt
och kolla på kissebäääbisar :D måne hade fått 5st bäbisar igår, huuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0