haha åguuud

måste börja inlägget med att ja har en fruktansvärd träningsvärk i arslet och låren... ;-) love it!

Började halv åtta idag, gick 2 promenader, med Elvis och Diva sen med Sigge.
Efter frukosten gick ja med rum sex och Lisa gick med mig för att se hur jag jobbar med dom.. gick prima!
SEN mina vänner, tog jag tjuren vid hornen och gick med dödens rum.. För idag var det bara Pixie, Cesar och Sally där, och hör och häpna Cesar gjorde INGENTING, han brukar JÄMT börja bita i kopplet direkt när vi kommer utanför dörren, får utfall typ minst 10 gånger, men nu gjorde han ingenting
ja tror seriöst han måste vart sjuk eller nå.. Så jag var aaas glad =D
hehe

sen utfodrade vi, klippte klorna på Elvis och sen vare lunch.
efter de gick jag samma promenader som på förmiddagen och Cesar var liika duktig då! =) Dom fick jäääääättemycket beröm kan ja lova!!!
Sen vare städning sen slutade jag 16.00
Då for ja till stallet mockade åt båda och spånade åt Lordis, sen lindande ja lite lindor osådära sen kom Helene och då red vi ut :) Jag tog mallis..
och han var skitpigg, skena i väg på träningsbanan och han är inte den lättaste att få stopp på.. Ojoj!
men ja överlevde ju ;-)

SEN for ja på gymmet.. och herrejäklar för de första pratade min snygging med mig, heheheheh som ja väntat!!!
och han pratade inte lite heller :o
JA och sen..
Ja klädde på mig jackan och skulle börja gå
då kommer en kille  (sett han 10000 gånger och han har även pratat med mig ibland..)
och ba; ursäkta?
Så ja stannar för ja trodde ja tappat nå eller så
då frågar han om ja har pojkvän
nee... sa ja
då frågar han om mitt nummer, JAG DOG seriöst.. så jävla pinsamt
och ja kan ju inte säga nej heller.. så han fick de och nu smsa rhan mig....
ja kommer nog aldrig visa mig på gymmet igen -,-

nu ska jag lägga mig under täcket och sova!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, lite gulligt ju ändå!

och, vart är det du gymmar?

det verkar ju vara the place to be, haha!

2010-11-18 @ 22:04:51
Postat av: natts

Haha joo.

På Sak på sporthallen.. Är typ 90 procent killar som tränar där så är ju liiite the place to be ;-)

2010-11-19 @ 20:12:15
Postat av: Jackmaryam

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-01-10 @ 19:40:38
URL: http://jackmaryam.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0