i've got big lips

imorse när jag vaknade och såg mig i spegeln hade jag fåttt 3 jävla munsår? WTF?
fast dom ser inte äns ut som munsår.. och min läpp.. allstå det ser ut som jag har förstorat den, den är enooorm... ser förjävligt ut!
Menmen
började 9 och hade 2 promenader, gick med Lovis, Arrack och Dexter, gick väll ganska bra.. Lovis ville dock bara busa hela tiden men hon lyssnar när man säger åt henne.
Sen gick jag med småhundarna.. var 9st tror inte jag gått med såå många på över ett år,
och ja det är ganska förvirrande och trassel trassel x 10
iaf i början när man ska ut genom dörren..
Men när vi väl börjat vandra så gick det jättebra och dom var jätteduktiga :)
Sen klippte ja klorna på dagishundarna sen skulle ja klippa klorna på en klipphund innan den skulle hem
men då kom det in 2 andra hundar på drop in så jag och & ann- sofie fick ta dom först sen klipphunden
och ja.. herregud vilket jobb det var, den ville inteeeeeeeeee vara still, sprattel sprattel
vi satt säkert i 40min för att få alla klorna klippta!
Sen var det lunch.

Efter det så hade jag 2 promeander igen, gick med Bax då, sjuukt dukitg han har blivit, gör inga utfall mot hundar eller något nu såå skönt.
Sen gick ja med rum sex och dom gick det oxå superbra med :-)
Sen skulle ja hjälpa ann-sofie att lära sig klippa klor men hon vågade inte ta något så ja fick klippa klor och hon borsta tänder och rengöra öron, sen var det städning.

Slutade 6 och då for jag och tränade :)
Kom hem lite efter åtta, ligger i sängen nu är heeeeeelt död!!!
ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0