kör en sånhär oxå


* Mina underbara arbetskamrater, dom är verkligen världens bästa tjejer!
* tandställning.. trodde faktiskt aldrig ja skulle gilla det, men seriöst fan va en jäkla metallgrej kan få tänderna spikraka på sån kort tid, hur fasiken går det till egentligen?
* Träning, finns inget bättre än träning, älskar känslan att vara helt slut efter ett träningspass
* Lypsyl, ja.. hur skulle jag klara mig utan min älskade lypsyl?
* Operation, ja inte sjävla ingreppet.. men sövandet, jag lovar det är den skönaste sömnen som finns:)





*Vinter, snö, kallt mörkt, mycket kläder, ja allt är negativt med vintern.. blää
* Lockigt hår, ja ja tycker det är fullt, skulle göra vad som helst för att ha spikrakt hår!!
* Extreme home makeover, allstå jag haaaaaaaaaaaaaatar det programmet ja tål inte att se på dom fula människorna som är med där, dom där jävla programledarna grinar jämt när dom ser videosarna på dom dom ska hjälpa till med sitt hus, sen är alla så jävla glada jämt, skitirrererande, mest den där ty, fan skulle kunna strypa han genom teven om ja kunde!!!!
*Falska människor, ja vad ska man säga de talar nog för sig själv, har tyävr haft för många sånna i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0