lördagen


Innan jag for till stallet gjorde jag naturkunskaps uppgiften som vi fick i onsdags, skönt och ha den gjord!
Sen gick ja in på skolmejlen och hade fått mejl av anna och anders om nya projektet.. om sopor?
hm.. fattade inte så mycket av det så dom ska få förklara lite mera.
har ju på mig till vecka 2 så :) är ingen apnik direkt..
Vid ett for jag till stallet då hade helene redan tagit in hästarna så vi gjorde iordning dom på rekord fart :)
jag tog mallis och vi red en sväng runt huli, massa trav och mallis var SVINPIGG..
det som är hemskt med den  hästen är att om han väl springer iväg får man inte stopp på han....
men ah det gick ju bra, styrde in i lords arsle så.
Sen hade jag på mig allt ja brukar ha när det är 20- ute.. så frågan är ju..
vafan ska jag ha i år när det är 20- ? ah det är frågan de....

Sedan mockade vi oså sen for jag hem och gick ut en sväng med Teddy, skjussade mamma på jobbet och for på gymmet och körde ett hårt pass!
mina ben kommer vara döööda imorgon...
Sen for ja hem och gick ut med teddy igen och nu ligger ja i sängen :-)
tänkte ta mig en dusch och sådära nu sen lite tv tittande.
Nio ska ju teddy hem sen ska ja hämta mamma på jobbet efter de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0