när katten är borta dansar råttorna på bordet

Började åtta idag.. gick en promenad med småhundarna :-) sen åkte amelie och nina iväg för dom skulle vara på föreläsning från 9-16 så idag har jag och ann-sofie skött bygget!
Har väll gått braa tycker ja :-)
hunnit med alla promenader, städning, kloklippt dagishundar haft 3 drop in på hundar och klippt klor och en massa :-)
På e.m skulle jag ha fyra prom, dock så kände jag efter min första vilken jäävla ryggverk jag  började få.. var längesen jag hade så jävla ont i ryggen..
Så jag gick med rum sju med (eftersom ingen annan klarar av dom)
och sen fick dom andra ta mina andra 2 för de gick verkligen inte...

Fick skjuss hem halv fem av pappa, har känt mig seg och lite dålig hela dagen så när ja kommer hem lägger ja mig i sängen och ska BARA vila...
Vaknar en timme senare av att pappa ringer "skulle vi inte åka kvart i?!?!?!"
upp ur sängen fort som fan och åker och hämtar mysis och far på kurs.
Lärt oss lite trix och konster idag, det var roligt och något vi kommer jobba vidare på :-)
dock hade jag noll energi och allt ja tänkte på var min säng...

Så nu ligger ja här och ska faktiktis sova, mår inte alls bra :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0